2010年1月20日星期三

20100120 大寒

今天是農曆十二月初六,大寒,但一點也不算涷,中午時份溫度達廿度或以上。剛剛整理相片,忙完一輪後感到一陣熱,還打開冰箱找脆皮雪條來消熱,大大口的咬了數口,不一會己吃光,大寒?看來不似了。 :)

8 則留言:

  1. 今日我可以不停出汗......shit!!

    回覆刪除
  2. I like 你個彩色日曆呀! 我個是傳統綠色字白底的...

    回覆刪除
  3. 得閒去我blog接tag,大家玩下^_^

    回覆刪除
  4. 大力,
    係囉, 我都有出汗.

    回覆刪除
  5. 新鮮人,
    我家要開抽顯機呢.

    回覆刪除
  6. linerak,

    這個彩色日曆是DeepC媽買的, 比傳統的貴幾倍, 不過真係幾靚, 而且圖畫天天不同, 還包詳細通勝內容. :)

    回覆刪除