2009年12月14日星期一

正斗豬柳漢堡餐

吃過這個正斗的豬柳漢堡餐,M記那款真是看不上眼。這個餐是campus的canteen出品,星期六那個下午趕時間,胃口又麻麻地,所以不選飯餐,隨意點了個漢堡包餐,本來選雞肉漢堡,但靚姐話賣晒,不吃牛的話還有豬肉,那就選豬肉好了。

即叫即煮,她先將個大麵包分成兩邊,麵包內則搽了些牛油,放在燒板上烤,之後放上一塊大豬柳漢堡朳,這塊扒都幾勁,成1.5cm厚,再搽了些好好味的醬,加了兩小片的煙肉,以及一片約1cm厚的蕃茄,wow~犀利,當堂有返胃口。她將漢堡包放入個四角型的紙袋內,紙袋只有兩邊是封密,另兩邊是開口的,這個設計非常好,方便享用漢堡包,包餡及醬汁不會跌出來,讚!

這個餐還送上厚切炸著條,以及一杯低糖涷綠茶,份量之勁,又新鮮熱辣,而且味道非常好,賣相靚,這樣正斗的餐,只售HKD20。真是物超所值,這個級數的漢堡餐,在外面吃,最少也要四五十元。所以這餐吃得非常滿意,很開心呢。 :)

8 則留言:

  1. 真係平靚正。$20出面茶餐廳都不能夠了。

    回覆刪除
  2. 呢D 先叫正野黎ga ma.....
    點解出面冇...唉....

    回覆刪除
  3. Uncle Ray,
    真係平靚正呀, 在外吃飯越來越貴, 現在吃碗米皇都快要十蚊, 茶餐廳又怎會唔加價丫

    回覆刪除
  4. 大力,
    比多D錢都可以在出面吃到ge~

    回覆刪除
  5. 都係因為啲舖租太貴囉,
    三四十個巴仙嘅成本都去咗租金,
    啲嘢點會平呢?
    學校入面啲租金一定比外面平,
    所以才有咁抵!

    回覆刪除
  6. 新鮮人,
    係囉! 現在除了在家吃外, 都唔容易在外面吃到咁抵又咁正的餐了.

    回覆刪除
  7. 看了你的形容,真的想試一下~!

    回覆刪除
  8. 希樹,
    這個餐真的很不錯, 有機會真係值得試下. :)

    回覆刪除