2008年6月11日星期三

冰涷椰子汁


大熱天時走上街,汗水多,水份流失極快,熱辣辣,內乾外濕,在人多車多的旺角,風都唔多陣的地區,都幾唔爽架! 眼前看到「椰汁大皇」飲品店,用鮮椰子+冰+花奶+糖水打成的椰汁,真是眼前一亮,買了一小杯試試,嗯,正!椰汁倒入杯前己將椰子渣隔去,好smooth,好香椰子味,涷涷地,爽呀!那些用罐頭椰汁製的飲料沒得比。HKD10一杯都幾底飲。 :)

其實呢,飲過最好飲的椰汁,不是這店,而是小時候在舊屋村擺賣的小販檔椰汁,那些粗嘢先最正,現在己買不到了。回想起也好滋味,他們都是用鮮椰子打製,可能用料的比例不同吧,好味到不得了,超涷的,打到有層泡,由於夠多冰,泡沫也變得挻身,有點似思樂冰,但當然滑得多啦!加上舊時的隔渣袋沒現今的細密,細小的椰子碎還留在椰汁內,這樣無不好,椰子味更濃啊,口感其佳,加上其冰涷度可令人打泠震,大大口的飲,嘩!涷得喉嚨頂也痛,但係只有這樣先過癮! XD

4 則留言:

  1. 佢哋要入口椰子,其実成本都唔少,真懷疑是否有利潤...

    回覆刪除
  2. 靠薄利多銷. 在旺角區, 人流大, 如果可以保持一定的客量, 我諗減去成本都可以賺到份人工ge. :)

    回覆刪除
  3. 天然的味道就最好飲~~

    回覆刪除