2005年3月20日星期日

E度好嘈呀

今天.. 今天.. 今天.. 行大運. 哈哈哈
DeepC 家的電子設備不足, 不足夠同學校比, haha, 只好返學園借用這些大型Copy machine, 高級 Laser printer; 點知... 張Student card 竟然 Time invalid, 過不到大閘那關, 不能進入 Libaray.

跟著有位圖書館員過來跟我講:"你係米今個 semester 無 apply course 呢?"
DeepC : "係呀, 我今個sem 未報 course. 咁係米唔入得呢?"
圖書館員說: "係呀."
DeepC 心諗: [我都grad 左啦, 短期內都唔會考慮報la. 人家結左婚都可以返娘家啦. 點解學生唔可以返校園? 嘿嘿...]
DeepC 在無計下, 只好走人.

當行到馬路邊, 心有不甘, 試打電話問下有冇未grad的同事在附近, 如果有就有計了. 就係咁我打電話比田兄, 點知... 電講通左後, 我講左好耐佢都唔知我講d咩, 佢的對白好簡單, 就係 "E度好嘈呀~~"
好的, 田兄, 我知道你果度好嘈, 所以我收線先是為你好, 放心, 我明白你的!!

總括來說, 今天的活動是行來行去、搭下車、看風景. 真是休閒的一天!!

4 則留言:

  1. 妳當時既背景又真係好嘈喎...

    好在妳浪費左妳既車錢同時間黎驗證這個情況.Thanks

    回覆刪除
  2. DeepC 打完ne個電話後都怕怕喇,什麼Andy先生己沒興趣(although 我知Andy好掂),DeepC 即刻走人.

    回覆刪除
  3. Re previous message, 田兄, 我不是嬲你, 只係唔個電話攪到我無mood. :)

    回覆刪除
  4. 傻瓜,我點會嬲喎,妳打多幾次黎仲好添啦 (^^

    回覆刪除