2005年3月20日星期日

E度好嘈呀

今天.. 今天.. 今天.. 行大運. 哈哈哈
DeepC 家的電子設備不足, 不足夠同學校比, haha, 只好返學園借用這些大型Copy machine, 高級 Laser printer; 點知... 張Student card 竟然 Time invalid, 過不到大閘那關, 不能進入 Libaray.

跟著有位圖書館員過來跟我講:"你係米今個 semester 無 apply course 呢?"
DeepC : "係呀, 我今個sem 未報 course. 咁係米唔入得呢?"
圖書館員說: "係呀."
DeepC 心諗: [我都grad 左啦, 短期內都唔會考慮報la. 人家結左婚都可以返娘家啦. 點解學生唔可以返校園? 嘿嘿...]
DeepC 在無計下, 只好走人.

當行到馬路邊, 心有不甘, 試打電話問下有冇未grad的同事在附近, 如果有就有計了. 就係咁我打電話比田兄, 點知... 電講通左後, 我講左好耐佢都唔知我講d咩, 佢的對白好簡單, 就係 "E度好嘈呀~~"
好的, 田兄, 我知道你果度好嘈, 所以我收線先是為你好, 放心, 我明白你的!!

總括來說, 今天的活動是行來行去、搭下車、看風景. 真是休閒的一天!!

5 則留言:

  1. next time u better try to phone Andy (i think both Andy Chow and Andy Ho should be ok) or ah Ken...

    回覆刪除
  2. 妳當時既背景又真係好嘈喎...

    好在妳浪費左妳既車錢同時間黎驗證這個情況.Thanks

    回覆刪除
  3. DeepC 打完ne個電話後都怕怕喇,什麼Andy先生己沒興趣(although 我知Andy好掂),DeepC 即刻走人.

    回覆刪除
  4. Re previous message, 田兄, 我不是嬲你, 只係唔個電話攪到我無mood. :)

    回覆刪除
  5. 傻瓜,我點會嬲喎,妳打多幾次黎仲好添啦 (^^

    回覆刪除