2011年11月29日星期二

Cooler


這塊是新買的Notebook cooler,在黃金買的,給用了七年的Fujitsu Lifebook散熱。DeepC 的Lifebook還運作得不錯,只是散熱不夠,始終用了這麼多年,機件總有點損毀及積塵,底部較熱。夏天開機耐一點,也要手動用紙扇給機底撥涼,否則熱到可以烘雞蛋。經過黃金,見到這塊15" USB notebook cooler fan,一看價值,二話不說立即買了一塊。真的很抵!只是HKD19,比一本普通的電腦週刊貴幾元,而且是盒裝貨,真是平到無話說。
反轉底部,可以見到靚靚的藍光,USB 2.0插頭,不會太花電。將台Lifebook放上去,Size剛剛好!:)

6 則留言:

  1. 我仲用緊不挿電的 ice pack,每天從雪櫃內拿一塊放在notebook底部,用完又放回雪櫃去.....

    回覆刪除
  2. 象徵式收妳$19,同送俾妳差唔多,會唔會係因為見妳......靚女?

    回覆刪除
  3. Linerak,

    用ice pack會唔會好多水點架?

    回覆刪除
  4. Ebenezer,

    可能係嗰位老闆想大家讚佢靚! ^^

    回覆刪除
  5. 是的,我要用毛巾包好才用,係麻煩一點....

    回覆刪除
  6. Linerak,

    咁這個都係一個行得通的方法.

    其實現在新機唔會咁熱, 過度期產品, 過度期的需要, 用到就算. ^^

    回覆刪除