2011年2月26日星期六

豆腐布甸、栗子粒露

今天逛深水埗,同學仔朋友有好介紹,帶DeepC到綠林甜品吃好嘢。這間甜品店地方寬敞,乾淨整理,有一個大廚房,幾位甜品大姐在內不停手製作甜品,技巧熟練,一看己對他們的出品有信心。

朋友點了一個豆腐布甸(HKD15),上圖,用藍碟載承,布甸面層光滑無瑕,感覺滑溜,嚐了一小口,嘩~~不得了,真的很滑溜!而且豆香濃郁,還有布甸幼滑感,甜度適中,味道很好!

栗子粒露(HKD17)是時時令糖水,所謂不時不吃,所以DeepC選這個,而味道真的佷好,栗子露很濃,狀似糊,用中式湯匙吃,每羹己也有許多栗子粒,而且粒粒又粉又甜,啱晒喜歡吃栗子的朋友啦!

原來這店甜品店很出名,己有廿多年歷史,而且甜品種類多,相信日後會再幫襯。:)

地址:深水埗元州街77-79號地下

相關資料:明報OL網‧四圍搵食‧深水綠林甜品

2 則留言:

  1. 這甜品店很出名?己有廿多年歷史?仲喺元洲街添?哎呀,我舊屎細個果陣完全唔知佢存在過,又從來冇人介紹過我去食添!!真可惜!

    回覆刪除
  2. Ebenezer,

    他們在這個舖位經營應沒廿年, 在網上看過資料有提及他們搬過, 但都是在深水埗區.

    這店真的糖水真係幾好食架, 有機會試試啦. :)

    回覆刪除