2005年4月7日星期四

嚇親別人 vs 嚇親自己

成日講工作, 相信真的嚇親人.
如果唔講, 又有誰明白DeepC的境況?
有時講出來, 都係想有人明白下, 但又唔係代表要求什麼, 大約是給別人了解下, 但講了出來, 又好像很誇張, 事問又有誰相信一個small potato 可以工作如此這般??

前兩天, 看到小儀留給路仔的Comment, 其中包括九型人格URL; 當DeepC看過這個URL後很驚呢, 真的嚇了一跳. 以住看星座/生日的文章, 會看得很開心, 因為這類文章大多數寫得十分postive, 可是其內容都沒多大的根據. 但九型人格就不同了, 這是根據對人群進行觀察、 理解 以及分析 而得出來的.
在看這些文章時感覺很深, 因為多處地方說準, 而且說中要害, 有一種一針見血之感.
當然, DeepC不是指其描述100%準確; DeepC相信人類會進化, 而且會受到天時地利人和的影響而改變部份天性, 所以, 如九型人格的準確到可達 70%或以上, 那已相當了不起了. :>

1 則留言:

  1. 我係helper~~
    但係我都唔係咁覺~~
    可能其他都唔係咁中,所以最像樣吧﹗
    有時都覺得幫唔到人都幾失望...不過有D人就唔抵幫...
    我想要的又有誰能幫我呢?

    哈哈~

    回覆刪除