2005年3月23日星期三

人係奇怪生物

好得意, 好多人會見到其他人忙到不得了時, 會無理由地、不自控地去煩人家. 這些情況, 有如萬有引力, 麻煩友向引力方向飛撲過去.

今天DeepC挑戰13小時, 減去2個小時車程, 實做11小時.
連吃飯時間也沒有, 匆忙中只吃了幾口Cake填肚, 邉吃邊做.
麻煩友見到DeepC Lunch time 手腳唔停, 一時行過來跟DeepC講幾句, 一時又打電話給DeepC 說遇到什麼什麼問題, 非要DeepC去佢Office 檢看不可.
DeepC 心中生暗火, 皆因Lunch time 都要犧牲, 一定是有要事急著完成.
那些麻煩友的問題, 根本微不足道! 但為免傷害同事間的關係, 也怕遇到<唔怕一萬,最怕萬一> 的事件, 只好去看看發生什麼事.
不出意了之內, 所謂的問題不是大事, 這時DeepC心中不是兒味道.
麻煩友說 : 我都想快d攪好, 大家可以早d去吃飯.
DeepC一聽之下, 差點兒發怒.

Lunch time 是吃飯時間, 不是工作時候. 也不是要求人家去工作的時間.
不急的事, 可以吃飯後回來再做.

DeepC忍著氣把事情攪好, 跟著急急腳返回自己崗位繼續工作.
那位麻煩友最後2:00pm 完成佢自己的工作, 跟著出外吃飯1小時.
DeepC呢? 只有不停手地工作, 有1分鐘時間吃Cake! =_="

近晚上八時, DeepC己很攰了, 只好返家休息.

人實在太奇怪喇!!!!!!

沒有留言:

發佈留言